ON MY WISHLIST

Endelig fredag og helg! Hvordan har uka deres vært? Min kunne desidert vært mye bedre, men det er ikke noe å få gjort noe med. I dag har jeg klikket hjem et par plagg fra Nelly som jeg gleder meg til å få i posten i løpet av neste uke. Jeg er veldig nedfor om dagen og selv om ingenting kan endre livssituasjonen min, så må jeg hvert fall gjøre noe for å prøve å få det litt bedre i det minste. Så i dag så ble det litt shopping på meg, hehe. Men nettshopping er ikke noe jeg har drevet mye med tidligere, så bli spennende å se om plaggene vil passe meg angående størrelse og passform.

Kunne så klart ikke bestille alt under her, men slenger likevel med bilder av klesplagg jeg mer gjerne skulle hatt. Men på grunn av lite størrelser igjen, så var det ikke mye som passet meg dessverre..


 

Hva syns dere?

 

– Ann Helen

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg