HVIL I FRED VERDENS FLOTTESTE DAME

Livet er virkelig urettferdig. Verdens flotteste dame reiste i dag til himmelen..

Man kan skrive mye fint om folk som blir borte, men å skrive noe om deg oldemor går nesten ikke. Du er ubeskrivelig..💕 Du var en godhjertet og omsorgsfull person som ønsket alle godt. Alle likte deg og du likte alle💕

91,5 år ble du💕 Du har levd et langt og innholdsrikt liv, og i dag sa kroppen og hjertet stopp. Savnet vil bli stort og jeg kommer aldri til å glemme deg. Jeg har mange minner å se tilbake på💕

I dag lever jeg i en boble, en boble jeg kommer til å leve i lang tid fremover. Jeg trodde på en opptur, jeg trodde på at livet mitt skulle bli bedre. Men neida.. Dette er så uvirkelig, og veldig vanskelig å forstå. Det har ikke gått helt opp for meg enda, det har det egentlig ikke gjort for noen.. Ingen hadde sett dette komme. Vi lever i stor sorg, men sammen skal vi stå sammen for din del. Men ingen kan ta din plass. Du reiste ikke fra oss før du visste at vi alle hadde bra, og du vil fortsatt passe på oss fra himmelen.

Hos deg var alle velkommen og du møtte alle med et smil. Men ikke i dag. Stolen din var tom, og puta som du skal ha med i graven din lå ved siden av. Du var ikke der. Men sola skinte, og det var deg. Du ser ned på oss, og det vil du gjøre for alltid.

To flittige hender er foldet,
Et hjerte av gull har sluttet å slå.
Vi unner deg hvilen, men savner deg så💕



Ditt hjerte som banket så varmt for oss alle,
og øyne som lyste og strålte så ømt,
har stanset og sloknet til sorg for oss alle.

Hva du har gjort skal aldri bli glemt.

Du sovnet så stille da reisen var slutt,
fra alt som deg plaget, nå hviler du ut.
Vi unner deg hvilen, men savner deg så.
Takk for all kjærlighet du lot oss få.


En dame med sølv i sitt hår, og gull i sitt hjertet 💕

Hvil i fred Oldemor 💕 Høyt elsket, dypt savnet! 💎

✞25.01.1925-04.09.2016✞

 

– Ann Helen

6 kommentarer
    1. Guro Christine: Takk <3 Ja, kom som et sjokk for alle.. Men man veit aldri hva morgendagen bringer..

      Alltid satt pris på de rundt meg, særlig etter da jeg mistet min bestemor for noen år tilbake og at pappa har holdt på å dø inntil flere ganger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg