BILDEDRYSS FRA FJORDA

Nå er det lov å være stolt av seg selv, eller hva? Jeg gruet meg veldig til overnattingsturen med skolen, men dro allikevel. Jeg var med på padling, stratego, matlaging og bålkos. Men da kvelden kom fikk jeg voldsomt vondt i hjertet mitt, så vondt som jeg pleier å få før et angstanfall. Heldigvis fikk jeg ikke anfall , men jeg hadde mest lyst til å gå ut av teltet og gå en tur, og kanskje spørre om å bli kjørt hjem, for det var voldsomt vondt og alt jeg ønsket var å dra hjem. Anita sov i teltet med meg heldigvis, men hadde glemt i dag at jeg hadde fortalt henne at jeg hadde vondt i hjertet i går/natt. Men jeg prøvde å slappe av så godt som mulig å spise godteri, og til slutt sovnet jeg. Tiltros for flere nattevåk, kom jeg meg igjennom det. Og jeg er utrolig stolt av meg selv, og det har jeg all grunn til å være.

Alt i alt, ble det en koselig tur. Natta kunne vært bedre, følte meg helt mørbanket da jeg våknet. Nå er jeg endelig hjemme igjen. Dusja med en gang jeg kom hjem og sovet et par timer. Godt å være hjemme igjen i egen seng. En dag igjen på skolen, så er det helg! ♥


 

 

– Ann Helen

6 kommentarer

Siste innlegg