SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Nå tenkte jeg å besvare spørsmålsrunden som jeg har hatt en stund her på bloggen. Fikk inn en del spørsmål, men valgte å svare på noen av dem.

Hva er det du liker å gjøre best på fritiden din?
Det må være å være med venner, den lille familien min og hundene våres. I tillegg er jeg veldig glad i musikk og sang. Jeg hører på musikk overalt hvor jeg går, og synger gjerne med når det ikke er folk tilstede. Ellers er jeg veldig glad i hobbyen min- bloggen. Dette er noe jeg bruker mye tid på og trives godt med.

Leser du noen blogger fast?
Ja, blant annet annet MammatilMichelle, Mammasom16, Stina og Lykkenermange.

Hvor befinner du deg om 5 år og hva gjør du da?
Dette er jo et veldig usikkert spørsmål, for planene forandrer seg fort. Men sånn jeg ser det akkurat nå så bor jeg bor meg selv, forhåpentligvis med en mann. Jeg studerer/jobber, og har mange gode folk rundt meg.

Dine beste og verste egenskaper?
Beste: Jeg er en veldig omsorgsfull person som ønsker at alle skal ha det bra. Jeg bryr meg veldig mye om andre, og det vises tydelig.

Verste: At jeg er veldig høylytt. Dette er noe som ligger i familien, og noe jeg prøver å jobbe med. For jeg liker det ikke selv heller..

Hvem er dine nærmeste venner?

Disse, og et par til. Føler meg heldig!
 
Hvilke smykker/ringer bruker du?
Jeg har alltid på meg et spesielt kjede hver dag. Det et hjerte med infinity tegnet inni. Jeg bruker også alltid store hvite øredobbkuler (?).
 
Har du lange eller korte negler?
Jeg har korte, men skulle gjerne ønske at de var lange. Jeg er ikke særlig flink til å spare heller..
 
Hvordan så ballkjolen din ut? <3

Skal du på skole til høsten?
Litt seint å svare på dette spørsmålet kanskje, men ja jeg går på skole nå.

Hva har du tenkt til å gjøre etter påbygg?
Da skal jeg gå på høyskole. Hva jeg skal studere, er jeg fremdeles litt usikker på.
 
Hva er det beste med å ha kommet inn på Hønefoss videregående?
Helt klart å endelig kunne gå på skole med noen av mine beste venner igjen, og være med de hver dag.
 
Hva har du lyst til å studere? Hva er drømme yrket? Hva ville du gjort hvis dette innebar å flytte til stor byen? Ville du gitt opp drømme jobben for å bo der du bor nå, og eks tatt en jobb på MC Donalds?
Det ble mange spørsmål på en gang, men skal forsøke å svare på dem så godt som mulig. Hva jeg vil studere er jeg foreløpig usikker på, men blir nok noe innenfor mennesker. Jeg har ikke noe drømmeyrket, men jeg brenner for psykisk helse. Så må bli noe innenfor det, eller barn- og ungdom. Det er så mange valgmuligheter, så jeg syns det er vanskelig å vite hva jeg vil bli. 
Jeg tror jeg kunne trivdes på hvilket som helst sted, så lenge jeg hadde hatt venner og familie rundt meg. Så det å flytte til en storby, ville ikke vært noe problem om jeg hadde hatt noen nære med. Det er jo sånn at om man skal trives i en jobb og på et nytt sted, er det også viktig å ha det bra med seg selv. Men jeg har allerede erfart at det å flytte langt unna venner og familie ikke er noe for meg. Derfor ser jeg det på som vanskelig å kunne si om jeg ville gitt opp drømmejobben eller ikke.  
 
Vil du bli sykepleier?
Nei. Jeg er veldig usikker på hva jeg vil bli som sagt, men sykepleier er avslått for lengst.

 
Noe du lurer på til neste spørsmålsrunde? Legg igjen en kommentar da vel♥
 
 
– Ann Helen
8 kommentarer

Siste innlegg