EN VIKTIG DEL AV LIVET MITT

For 4år tilbake opprettet jeg denne bloggen. Igjennom denne bloggen har jeg tatt med dere på mine oppturer og nedturer, jeg har delt mange opplevelser og tatt opp flere temaer. Men tanken slo meg aldri at den ville bety så mye for meg som den gjør i dag.

Jeg har flere ganger tenkt hvordan livet mitt ville sett ut uten bloggen. For meg er det ganske utenkelig, og jeg lurer på hva jeg hadde brukt tiden min på om jeg ikke hadde hatt bloggen. Uansett om bloggen eksisterer eller ikke ville jeg vært med vennene mine og familien min. Jeg hadde fortsatt hatt mine små skjønne hunder, men hva ellers? Jeg bruker jo veldig mye tid på bloggen. Det å skrive, ta bilder og planlegge innlegg er en viktig når man har blogg. Og bloggingen er noe jeg stortrives med, og jeg har ikke tenkt til å slutte ved det første.

Jeg elsker å skrive og lage innlegg for dere, og det har virkelig blitt en viktig del av livet mitt. Jeg må si tusen takk til alle som leser, liker, deler og kommenterer. Jeg setter virkelig stor pris på det. I dag er jeg på 32.plass i Norge, takket være dere. Skulle ønske jeg var der hver dag, men jeg jobber hardt og det viser resultater. Nok en gang, tusen takk!


Henda i været, ville bare vise dere hvor glad jeg er, haha!

 

– Ann Helen

11 kommentarer
    1. Ikke hør på de idiotene Ann Helen. Su har en fin blogg <3 Hvis folk ikke liker den, kan de la være å lese den!

    2. Jeg liker bloggen din jeg 🙂
      skjønner ikke hvorfor folk skal rakke sånn ned på deg.. de er nok misunnelige siden du gjør det så bra!
      lykke til videre på skolen og håper russetiden blir bra!! jeg lover deg gled deg! min var drid bra ifjor hverfall!
      stå på ikke bry deg om de stygge kommentarene! du er fin og god som du er!!
      hilsen meg <3

    3. Ikke bry deg om de nedlatende kommentarene Ann Helen,de har et seriøst problem med seg selv.Det er alltid slike mennesker der ute som bare er der for å lage kvalme,men nok om de derre. Synes du har vært flink til å få fram dine meninger og tanker om ting,flink er du,så kan de som ikke liker dette,bare la være å lese hehe

    4. Kjempe bra Ann Helen👍🏻👍🏻 ikke bry deg om de jævla nissene her inne som kritiserer deg. De kan jo faen ikke norsk skriftlig engang😉

    5. julie: Tusen hjertelig takk! 😀
      Det var virkelig hyggelig å høre, altså!
      Så bra du hadde en fin russetid, gleder meg masse til min! Har troa på at den kommer til å bli råbra! 🙂
      Igjen- tusen takk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg