RUSSETIDEN 2017

Jeg har allerede lagt planene for den kommende russetida, og bestemte meg for å bestille det jeg skulle ha til russetiden tidlig. Vi skal ha en russegruppe men uten van eller buss. Vandreruss er enkelt og greit! Det beste med at jeg bestilte russetingene mine så tidlige er at jeg fikk en veldig høy rabatt på det jeg bestilte, i og med at jeg bestilte pakke, noe som er veldig kjekt. I tillegg trenger du ikke betale varene før du får dem. Innlegget er ikke sponset til dere som lurer, men tenkte det kunne være gøy for dere som skal være russ å se hva jeg har bestilt slik at dere kanskje får litt inspirasjon.


Russebukse her / Genser her

Parkas jakke her / Navnbadge her
Jakka passer gutter og jenter, valgte å ikke ha flagg på baksiden for da kan jeg bruke den flere år fremover.

Caps med navn her / Russelue her

Sko her / Bag her

Tøybokstaver her / Tusj her / Tinnitus her / Solbriller her / Mobillomme her / Styrkemerker her / Fløyte her
 

Skal du være russ i år? Hva har du bestilt?

 

– Ann Helen

 

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 vil bare gi noen tips her da jeg selv var russ i år:)
      Det at du tenker du blir å bruke jakka flere år fremover, kommer ikke til skje, du aner ikke hvor jævlig den blir etterpå, selv etter vask vil du ikke bruke den. Lover.
      Ikke gidd å kjøp dyyyyre teddy jakker fra russeservice, spar pengene, kjøp russebukse og sko, parkas om du ikke finner på andre russesider, mange selger like til halvparten av prisen! KJøp gode jakker på hm,cubus etc. Billigere og like varmt. Jeg bare snakker av erfaring, ikke nødvendig å bruke mer penger enn man trenger, russetida er aalllt for dyr fra før av. Var på buss og var selvsagt flere utgifter enn hos deg, men det jeg angrer på er det russetøyet jeg nå sitter igjen med som jeg enten trudde jeg ville bli å bruke mer, eller det tøyet jeg aaaldri fikk tatt i bruk 🙂
      kos deg i russetida,og nyt det 🙂

    2. Anonym: Hei 😀
      Takk for tipsene! 🙂 Setter veldig stor pris på dem. Veldig kjekt å høre av erfaringene til andre.
      Mange tenker på russetiden på at det gjelder å feste og drikke mest mulig, men skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke min russetid kommer til å være full av fester og slikt, da jeg ikke er spesielt glad i alkohol.

      Teddyjakke gidder jeg ikke å kjøpe derfra, da jeg har ei venninne som hadde en slik jakke og den “røytet” sånn.. Gikk til innkjøp av en russepakke, da jeg så på det som billigst. Kanskje mye unyttig i pakka jeg ikke trenger, men allikevel billigere tror jeg. Har allerede gode jakker fra både Cubus og HM som er i bruk, men ville ha en parkas for det om.
      Hehe, ble nok en del mer kostnader og utgifter på deg ja. Men det var vel verdt det og veldig gøy kan jeg tenke meg 🙂

      Tusen takk, det skal jeg gjøre 😀 Og igjen- Tusen takk for tipsene! Ha en strålende uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg