BACK ON TRACK

God morgen mine fine lesere♥

Opp og stå! I dag har jeg min aller første skoledag på vg3- påbygg til generell studiekompetanse. Jeg har veldig blandede følelser. Gruer meg svært mye, men også veldig spent. I går hadde jeg en samtale på skolen med to av lærerne jeg skal ha i år, noe som også de andre på skolen hadde. Personlig syns jeg ikke den gikk så veldig bra, men jeg håper det går mye bedre i dag. Møtte flere av de jeg gikk med i første klasse, veldig koselig å se dem igjen. Føles godt å komme inn på førstevalget, og jeg håper dette blir et bra skoleår. Frykten for å gå alene på skolen og ikke ha det bra er stor, men jeg skal gjøre det beste ut av det og håper jeg blir kjent med mange nye mennesker.

Lykke til alle sammen som skal gå på skole dette året! Husk at det er ikke alle som trives eller har det bra på solen. Ser du noen som er alene si hei eller i det minste smil. Du veit aldri hvordan denne personen har det utenfor skolen. Ser du noen som blir mobbet, si ifra til læreren eller andre i skolens ledelse. Ta vare på hverandre og vis respekt. Alle er forskjellige og unike på hver sin måte♥

 

 

– Ann Helen

8 kommentarer

Siste innlegg