TILBAKE TIL BARNDOMMEN

I går satt jeg og pappa, og bladde igjennom noen av mange bilder fra barndommen til meg og søster`n. Det var veldig hyggelig! Mange fine og gode minner å se tilbake på. Selv om jeg ikke var særlig glad i å bli tatt bilde av når jeg var lita, er jeg er evig takknemlig for at jeg var snill og lot meg bli tatt noen bilder av i ny og ned. Bilder er virkelig noe man bør ta vare på, og utrolig fint å se tilbake på.

Blir så glad når jeg ser tilbake på bildene. Se hvilken lykkelig og glad jente jeg var, uten noen bekymringer. Det er det som er så fantastisk med å være barn. Det dukket så klart opp bilder som jeg måtte bla fordi og ikke orket å se på engang.. Men jeg prøver å ikke tenke så mye på de tingene som gjør vondt. Jeg må ta med meg det positive og det fine videre! ♥


Disse to har vært og er viktig personer i mitt liv. Takknemlig for at jeg har den beste pappaen i verden noen kan ha, og ikke minst den beste storesøsteren. Elsker dere overalt!♥

 

– Ann Helen
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg