HUSMORPOENG

I dag har jeg vært nokså effektiv. Jeg har fått ryddet litt her hjemme, vasket haugevis med klær og lagt middag. Noen ser kanskje på dette som en helt normal hverdag, men dette er noe som ikke har vært like enkelt dette året jeg har bodd borte og gått på skole langt unna. Det føles godt å kunne få ting litt unna før skolestart, selv om haugen med klesvask aldri tar slutt.. Pappa ga meg uansett en sterk 8 av 10 husmorpoeng, haha!

I dag skal jeg være barnevakt, like greit å bruke lørdagskveldene på noe fornuftig og tjene litt penger når man ikke har noen andre ting å gjøre. Mulig jeg har nødt til å sove en time før jeg drar, slik at jeg klarer å holde meg oppe i natt til foreldrene kommer hjem. Satt nemlig oppe til syv i dag tidlig for å skype med venner og planlegge litt angående bloggen. Kom gjerne med forslag om det er noe dere ønsker at jeg skal skrive om.  Håper dere alle får en kjempefin kveld!

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg