MITT BESTE FERIEMINNE

Sommerferien er på vei mot slutten og jeg håper dere alle har hatt en fin ferie, hva enn dere har gjort. Denne ferien har vært veldig rar for min del, uten noen som helst form for sommerfølelse. Jeg har ikke gjort noe fornuftig eller vært på ferie, men tenkte jeg kunne vise mitt beste ferieminne fra tidligere.

Mitt beste ferieminne er fra mange år tilbake. Vi hadde campingvogn i Charlottenberg, og jeg har ingen spesielle år som var mitt favoritt ettersom vi var der hver sommer i mange år. Her koste jeg meg med familien og fikk meg nye venner. Vi badet, leika, snakket og ikke minst shoppet. Det beste med hele stedet må være shoppingsenteret som er der. Jeg bare elsker å kjøpe nye ting, det har jeg alltid gjort! Savner dette så uendelig mye, bare synd campingen nå skal legges ned.. Skulle gjerne ønsket å ta meg en tur før det skjedde, men har dessverre ingen mulighet..

Hva er ditt beste ferieminne?
 

– Ann Helen

7 kommentarer

Siste innlegg