TILBAKE HOS PSYKOLOGEN..

Jeg skal være helt ærlig å si at de siste dagene ikke har vært så bra, og det har vært litt av grunnen til mitt bloggfravær også. Det har de siste dagene skjedd ting som ikke er så kjekt, og jeg syns virkelig at det er nok nå. Hva blir det neste?

I dag var jeg tilbake hos psykologen min, etter å ha ikke vært der på 2,5 måned. Det er ingen annen grunn enn at det var mye skole jeg måtte prioritere på slutten av skoleåret jeg gikk, og henne har vært syk. Men skal jeg være helt ærlig, så kvia jeg meg til å gå dit i dag. Når det er sagt er ikke dette ting man gleder seg til heller.  Jeg har lenge vært i tvil på om det å snakke med noen er noe for meg, men jeg skal gi det en sjanse. Akkurat nå er hodet mitt som en kommode, der alle tankene er samla litt her og der i alle skuffene. Og det er lov å håpe at det skal bli bedre, slik at tankene har hver sin skuff som jeg kan åpne og lukke når jeg føler for det.

Nå skal jeg straks ta kvelden, kjenner jeg er ganske tom i hue etter psykologtimen i dag. I tillegg sov jeg hos Anita i natt, og vi satt oppe å så på film og skravla til rundt tre i natt. Både i går og i dag ble det en del innkjøp til skolestart. Skolesakene er hvertfall klare, så får vi håpe at hodet og kroppen er klar for beinhard jobbing snart, selv om jeg skulle ønske jeg hadde et par uker til med ferie.


Må bare slenge med en quote som passer meg godt om dagen.
No matter how good or bad your life is, wake up each morning and be thankful that you still have one.

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg