MITT FØRSTE JOBBINTERVJU

God kveld mine fine lesere♥

Guess what? I dag har jeg vært på mitt første jobbintervju! Nervene og kvalmen var virkelig på plass, men jeg syns det gikk veldig bra faktisk til å være mitt første jobbintervju. Jeg har lenge søkt og søkt, men ikke fått noen positiv respons. Men denne gangen ble jeg faktisk innkalt til intervju, bare det er en god start syns jeg. Om jeg får jobben eller ikke, veit jeg ikke før starten av neste uke. Jeg har veldig liten tro på det, men det er lov å håpe, eller hva?

Uka har virkelig gått unna for meg, i morgen er det allerede fredag og helg!  Mandag reiste jeg til Drammen for å besøke bestemor, oldemor og de andre der nede. Ble to koselige dager, før jeg måtte dra tilbake til Ådal`n på grunn av intervjuet. Ellers har jeg vært med noen venner både i går og i dag, veldig koselig!♥ Føler denne ferien bare har gått unna, så må gjøre litt mer fornuftig de siste 2 ukene av ferien. I morgen skal vi til Sandvika. #funkyfriday


 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg