DAGENS GODE GJERNING

Først og fremst må jeg bare si at dette innlegget er ikke sponset på noen som helst måte, men et valg jeg har gjort for å hjelpe andre. For er det en ting jeg brenner for, så er det å hjelpe andre mennesker. Om det så er bare å snakke med noen som sliter og hjelpe slik at de får det bedre, eller kunne hjelpe på en annen måte, så gjør jeg det mer en gjerne.

Jeg har lenge hatt en haug med klær her hjemme jeg ikke lenger bruker. Nå har jeg fått sortert en del av det, noe skal jeg selge og resten har jeg gitt bort. Jeg valgte i dag å legge det i Fretexboksen hvor jeg bor. Det ble 6 poser med klær, og enda har jeg nok et par poser til som skal i boksen. Det er jo flere tilfeller hvor folk har stjålet fra boksene, men jeg håper virkelig ingen stjeler dette. Håper disse posene med klærne kommer til noen som virkelig trenger det. Det føles så godt å kunne hjelpe, og jeg håper flest mulig gjør det.

Fretex tar imot alt av tekstiler, tilbehør og sko. Du kan også gi bøker, kopper, kar, servise, pyntegjenstander, interiørartikler, sportsutstyr og småmøbler og andre ting. Vil du også gi noe til Fretex? Sjekk ut nettsiden dere her. 

 

– Ann Helen

6 kommentarer
    1. Synd de vasker og selger det bare på nytt da :/ skulle heller blitt gitt bort til de som trenger det og ikke solgt igjen i butikkene. Men tanken er jo god❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg