JEG GRUER MEG..

Jeg er vel ikke den eneste som gruer seg til skolestart? Nå har det seg sånn at det er knapt 3 uker igjen til jeg skal tilbake på skolebenken, og den tida går fryktelig fort. De 5 ukene av ferien som har gått, har bare flydd forbi meg og jeg har ingen form for sommerfølelse engang. Jeg føler jeg ikke har gjort noe fornuftig i løpet av disse ukene, noe som er utrolig kjipt.

Å starte på mitt trettende år på skolen har jeg blandende følelser rundt, og jeg er enda ikke sikker på hva jeg vil videre med livet mitt dessverre. Dette året vil bli beinhardt, og mitt fulle fokus skulle vært på skolen. Men så har det seg sånn at saken anmeldte i Januar, kommer mest sannsynlig opp i løpet av skoleåret. Jeg skulle gjerne ønske at det gikk raskere med saken min, men slike saker tar ofte lang tid. Derfor håper jeg i det minste at jeg kommer i samme klasse sammen med min beste venninne. Det er 33% sjanse, og jeg har sterk tvil på at vi kommer i klasse. Det er lov å håpe hvert fall. Å skulle konsentrere seg på skolen og slikt vil bli vanskelig, men å gå i klasse med noen man kan støtte seg til ville hvert fall hjulpet mye.

Jeg gruer meg, men krysser alt jeg har for at noe går min vei i det minste.

 

– Ann Helen

8 kommentarer
    1. off er ikke kjekt når man gruer seg til skolestart. Håper du kommer i samme klasse som venninna di slik at dere kan være sammen og støtte hverandre. Vet at venner har SÅ mye å si på humøret og hvor motivert man er til å gjøre det bra. <3
      Noe som gjør at jeg gleder meg til skolen er å kjøpe inn litt søte nye skoleutstyr. søte penner, pennal, skrivebøker osv 😀

    2. nydelig blogg vennen , men husk du kan alltid ta en tlf til meg eller over skype så kan vi prate .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg