MIN DYPESTE MEDFØLELSE TIL OFRENE, PÅRØRENDE OG DE ETTERLATTE..

Jeg kan ikke la denne dagen gå uten å skrive noen ord om det som skjedde på denne dagen for 5år tilbake..  I dag er det en spesiell dag for mange. Dette er en dag ingen av oss vil glemme, og som vil være med oss alle for all tid..

Selv kjente jeg ingen som gikk bort denne dagen, men allikevel føler jeg meg berørt. Vi alle er berørte. Det er ufattelig trist dag, og det som skjedde både på Utøya og Regjeringskvartalet er helt forferdelig.

I dag går mine tanker til de som var her denne dagen, pårørende, etterlatte, og til alle de 77 englene som himmelen fikk denne dagen for 5 år siden♥
Ta godt vare på hverandre, man veit aldri hva som skjer det neste sekundet. Livet er for kort til å dytte vekk de som betyr mest for seg.
Min dypeste medfølelse til alle de ofrene, pårørende og de etterlatte.
Kondolerer til dere som mistet deres kjære♥


//

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg