POKEMON GO- KROPPEN 2016

Pokemon Go spillet har tatt overhånd. Overalt hvor jeg går og er, ser jeg folk som spiller det. Det er flere mennesker i byen, enn det ellers pleier å være- nettopp på grunn av dette spillet. Nesten litt festlig, hehe.

Jeg har også en av spillerne. Jeg er ikke hekta, enda.. Men jeg har allerede gått rundt mitt på natta for å lete etter Pokemon sammen med en kompis. Kanskje jeg en dag også oppnår Pokemon Go-Kroppen 2016? Haha! Jeg er helt sikker på at i løpet av noen uker har jeg gått ned et par kilo, det er vel lov å håpe hvertfall?

Som dere ser, er jeg bare i startfasen. Men det kommer seg..  Takk min kjære fetter som fikk meg til å spille det!

 

 

Ann Helen
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg