DET GJØR SÅ VONDT..

I dag kom det opp varsel på facebooken min. Det var et minne. Et bilde jeg delte for 2år siden. Det kom opp et bilde av dere to. Tispa som har vært med meg siden jeg var 10år, og valpen hun fødte for 3år siden.  Jeg får aldri se dere løpe imot meg for bli klappet. Jeg får aldri se halen deres logre av glede og kroppen sprette med. Jeg får aldri en klem og heller ingen nuss. Jeg får ikke gått tur med dere, gitt dere masse kos og mosjonen dere trenger.  Det gjør så vondt. Det er ufattelig trist og jo mer jeg tenker på det, jo er savner jeg dere!


Jeg elsker dere, gulla mine! ♥ Håper vi en gang ses igjen..

 

Til opplysning: De er ikke døde. Jeg har kuttet kontakten med noen i familien, da det var høyest nødvendig med tanke på hvordan jeg ble prioritert og satt til side..  Dette gjorde at jeg ikke lenger har kontakt med disse to flotte hundene dessverre..

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg