KOSELIGE SOMMERDAGER

Denne uka har gått raskt unna, som alle andre uker. Syns sommerferien så langt har gått så fort og plutselig før jeg veit ordet av det sitter jeg på skolebenken igjen. Huff..

I skrivende stund er jeg på vei til noen venner. Vi skal handle inn og rigge til for taco-kveld. Det blir veldig koselig!❤ Neste uke skal flere av vennene mine på ferie, så det er hyggelig å ha noen slike dager før de drar.

I går var vi i Sandvika, spiste og koste oss i hverandres selskap! Det ble også noen innkjøp på meg, som jeg tenkte jeg kunne vise i eget innlegg om dere ønsker?

Ellers håper jeg dere alle har det bra og koser dere masse, ferie eller ei❤

Haha, måtte bare slenge med bilde fra kveldsbadet jeg tok i går. Været har jo ikke vært det beste i det siste, men endelig begynner solen å komme frem. Uansett var det veldig deilig vann.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg