JENTEDAG PÅ TUSENFRYD

Våknet opp i dag til at folk leste ting jeg ikke kunne huske jeg hadde postet, og fikk litt panikk. Feil tidsinnstilte innlegg som var halvferdig laget ble postet både i går og i dag, måtte jeg raskt slette. Gudskjelov at jeg merket det så tidlig, hehe!

Det har blitt liten tid til å oppdatere bloggen nå, prøver stadig å bli flinkere. Men tenkte i dag å vise dere litt bilder fra jeg var på Tusenfryd med noen venner for to dager tilbake.

Det var superkoselig. Deilig vær og helt greit med folk. Heldige var vi som fikk mye ut av dagen også, vi hadde nemlig ledsagerbevis og kunne gå før i køen foran alle. Å slippe å stå i kø i time etter time var fantastisk! I tillegg så vi på det fantastiske Burnout Stundshowet, hvor selveste Asgeir er med. På slutten fikk vi ta bilde med han og gjengen.


To ansatte på TusenFryd som hadde fryktelig lyst til å ta bilde med oss, haha!

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg