FORANDRING FRYDER

Forrige fredag var jeg hos frisøren, etter å ha ikke vært der på 2-3år. Jeg hadde vunnet “bli ny dag”, men for meg var det stor redsel å møte opp. Jeg har alltid vært veldig redd for å håret mitt. Ikke fordi det er verdens fineste, men fordi jeg er redd det skal bli ødelagt på noe vis. Frykten for at alt håret mitt skal bli borte er der, frykten for forandring også. Jeg er redd for å ikke skulle trives med det.

Etter å ha snakket i en halv time om hvordan jeg vil ha det og hva som er finest på meg, så var vi i gang. 2cm ble klippet av, og det ble både stripet og farget. Håret ble pleiet med hårkur og krøllet til slutt. Jeg fikk også nappet og farget bryn, og etter 4 timer i frisørsalongen var det over. Til sammen ville dette kostet meg over 2000kr, men jeg fikk det gratis.




Jeg ble storfornøyd, ble nesten som et nytt menneske. Hvert fall veldig godt med en forandring, det er helt sikkert! 

 

– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg