10 SPØRSMÅL OG SVAR

I samarbeid med Rabble

Hva er ditt drømmereisemål og hvorfor?
Kunne tenke meg å dra til London eller Tyrkia, med ei god venninne. Sol og varme hadde passet meg perfekt nå!

2. Hva er ditt favorittmerke og hvorfor? 
Skal jeg være helt ærlig, så er jeg svært lite opptatt av merker. Men dette kan være så mangt også, så vanskelig å si. Men år det gjelder klær bruker jeg aldri merker, bruker for det meste klær fra Cubus, BikBok osv. Eneste jeg har som er merket, er ballkjolen min fra Acne som jeg brukte i 10.klasse.

3. Hvem var den siste du sendte melding til og hva skrev du?
Den var til Martin, og stod følgende:

For et sykt dårlig bilde, haha!

4. Hvilke er dine favorittbutikker på nettet?
Jeg har drevet svært lite med nettshopping, men allikevel har jeg noen favoritter. På både BikBok og Cubus har så utrolig flotte klær, og med Rabble kan du få ulike rabatter. Akkurat nå har Cubus 3 for 2 på en rekke varer som du kan se ved å trykke her. BikBok har et stort sommersalg med varer til 49kr, 79kr og 99kr. Sjekk det ut rabattene for BikBok her.  Til tross for at jeg aldri har handlet på ebay, har jeg alltid hatt veldig lyst. Det er så mange flotte ting der, og ikke minst utrolig billig. Sjekk ut tilbudene deres ved å trykke her.

5. Hva skulle du ønske at du var bedre til? 
Skulle ønske jeg var bedre til å synge. Jeg elsker å synge, men har absolutt ikke sangstemme.

6. Hva er livretten din?
Har så mange! Taco, Entrecote eller kebabkjøtt fra Sverige, med ris og bearnéssaus. Har også forelsket meg i en rett på nye Tony`s i Hønefoss.

BLT med kylling

7. Hva ville du gjort med pengene dersom du vant 1 million kroner i lotto?
Først og fremst blitt ferdig med lappen og kjøpt meg bil. Jeg og hundene hadde flyttet ut. Jeg hadde også tatt meg en skikkelig ferie for å komme meg bort og tenke på andre ting. Føler jeg egentlig trenger det nå! Ville også gitt litt til en veldedighetsauksjon og spart litt!

8. Hvilken tv-serie eller film skulle du ønske at var livet ditt?
Oi, det var et svært vanskelig spørsmål. Måtte tenke meg godt om her, men kommet frem til Younger. Det skjer jo veldig mye trøbbel og sprøe ting i denne serien, men jeg syns allikevel livet til hovedpersonen ser veldig bra ut.

9. Hvilken by har du aller mest lyst til å bo i resten av livet ditt?
Jeg trives veldig godt her i Hønefoss, men måtte jeg velge så er jeg faktisk veldig usikker.  Jeg har allerede testet ut Drammen, som er en veldig nydelig by. Oslo ville ikke vært et alternativ, med tanke på alt som skjer der. Men kunne veldig gjerne tenke meg en liv nær vannet!

10. Hvilke sanger går på repeat på Spotify hos deg akkurat nå? 

FOTO: YouTube
Kan dere gjette hvem sang? Trykk her for å komme til den.

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg