FINE OG INNHOLDSRIKE DAGER

Det har vært noen fine dager nå som har gjort at bloggen har blitt lagt til siden. Vanligvis pleier jeg ikke det. Men den siste tiden har vært tung for meg, og jeg prøver å ta vare på de gode tingene her i livet. Alle dagene har ikke vært like bra, men de som har vært det har jeg virkelig kost meg. Det finnes dager hvor jeg også er helt utenfor også, som jeg egentlig ønsker å sperre meg inne og ikke snakke med noen. Og det gjør at bloggen også blir gjemt bort.

Endelig har jeg fått start på moped igjen, så har farta litt rundt med den. Så deilig å endelig kunne komme seg rundt, her og der. Tiden har egentlig gått til å være mye med venner. Mens jeg gikk på skoler litt unna Hønefoss, ble det lite tid til venner som oftest. Det er vanskelig å skulle fordele tiden til både venner, familie og andre som skal ha min oppmerksomhet. Heldigvis har jeg nok av tid fremover. 

Av de store tingene som har skjedd, så ble fredagen brukt til 4 timer hos frisøren på “bli ny dag” som jeg har tenkt til å lage eget innlegg om senere. Etter det tok jeg og Ole Jørgen bussen til VG-lista hvor vi møtte Anita. Under VG-lista stod jeg med Oona og Ole Andreas, siden vi ville stå på forskjellige plasser. Alt i alt, ble det en veldig fin og minnerik dag. 

Lørdag var det tid for å feire fineste Oona som fylte 20år, dagen vi var på VG-lista. En liten sammenkomst, men gud så morsomt og koselig vi hadde det. Virka som bursdagsbarnet koste seg like mye som oss andre♥

Hvordan har dere det? Hva har dere gjort den siste tiden? 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg