GRATULERER MED DAGEN, LILLEVENN!

Fineste Chihuahuaen i verden fyller 5år i dag. Hun har kost seg hjemme med “bestefaren” sin og sin store lillesøster Michelle, siden jeg er i Nedre Eiker hos bestemor. Veit ikke hva jeg skulle gjort uten mine fine hunder. De hjelper meg og ikke minst pappa mye på psyken. Det sies at hunder er menneskets beste venn, og det kan jeg bevise. Dette året har vært et veldig tøft år og de har hjulpet meg masse. Milla flytta i fjor høst opp til meg i Ål da jeg bodde på hybel, da ble trivselen der oppe mye bedre mens alt så mørkt ut. Men da jeg bestemte meg for å bytte skole måtte hun dessverre flytte hjem til pappa igjen. Nå har hun bodd hos pappa dette halvåret mens jeg har gått på skole, og jeg har måtte nøye meg med å se henne og Michelle i helgene. Dere kan tro jeg gleder meg til å flytte hjem til dem igjen.

For noen flotte år vi har hatt sammen og flere skal det bli! ♥


Elsker deg, lillevenn!♥

– Ann Helen

 

6 kommentarer

Siste innlegg