DAGEN FØR DAGEN

God dag mine fine lesere! Hvordan har deres start på uka vært?

Våknet rundt tolv i dag, var superdeilig å sove lenge. Nå er det heldigvis bare en dag igjen på skolen, tenkt at jeg har klart å fullføre et år på en linje jeg ikke ønsker og på skoler hvor jeg ikke har trivdes? Det er helt utrolig! Ingen skal komme å si at jeg ikke klarte det.

Det har blitt lite oppdatering fra min side i det siste. Det har vært mye å gjøre etter at bestemor kom hjem, ettersom jeg mener at de sendte henne hjem altfor tidlig. Bestemor har trengt ekstra mye med hjelp etter hun kom hjem, og det gjorde at jeg valgte å ikke være hos pappa hele helgen. Det gjorde vondt å ikke kunne dra hjem til pappa, for jeg veit han trenger hjelp også siden han er dårlig. Men det gjorde også vondt da jeg måtte dra fra bestemor på lørdag, siden jeg måtte en tur hjem til pappa for å  fikse ting og jobbe. Uansett trengte jeg en pause, og bestemor klarte seg helt fint.

Jeg var på kino både på lørdag og søndag, veldig hyggelig begge dagene og for noen utrolig filmer. Lørdag ble det The Conjuring 2 med Christina. Egentlig ikke så glad i skrekkfilmer, men overlevde. Men en ting er sikkert, den var sykt skummel. På søndag ble det Me before you, eller et helt halvt år som den heter på norsk, sammen med Anita. For en nydelig film, men så uendelig trist slutt.. Ellers har jeg ikke gjort så mye, bare kost meg med pappa og hundene våres.


 

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Så flink du er som har stått på et år med skole hvor du ikke har trivdes, håper det blir bedre til neste år og ønsker deg en fin sommer! Håper det går fint med både bestemoren din og pappaen din med tiden, ikke noe kjekt når dem rundt deg har det vondt og/eller er syk 🙁
      Ønsker deg en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg