VIKTIG Å SETTE EGNE MÅL

De siste årene har jeg slitet en del, og jeg skal ikke legge sjul på at det har gått en del utover skolegangen. Jeg har opplevd en del tøffe ting, som folk på min alder ikke burde ha gjort. Da jeg gikk ut av 10.klasse, stod det er en del toere på mitt karakterkort dessverre. Jeg husker vi hadde skoleavslutning med vitnemålutdeling, og med en gang jeg kom hjem la jeg meg i sengen for å gråte. Jeg var både skuffet og meg selv, og redd mine foreldre skulle være det.

I dag er det ikke sånn. Jeg sliter en del i dag også, men har satt meg egne mål. Ikke for høye, og ikke for lave. Det er viktig tenker jeg. Jeg er så glad for å ikke ha fått en eneste toer på mitt karakterkort dette skoleåret, men allikevel skuffet over å ha ikke fått et bedre snitt. Karakterer i naturfag og matte fra i fjor telles med, noe som trekker det snittet mitt. Allikevel må jeg si meg fornøyd med tanke på hvor vanskelig dette har vært for meg angående å ha gått på skoler jeg ikke trives, flytting langt unna familien og en linje jeg overhode ønsker. I tillegg har jeg slitet en del på hjemmefronten, og hatt en anmeldelse ved siden av.

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. Viktig å sette seg mål ja! Så flink du har vært som har gjort det bedre i år, håper du er stolt av deg selv med tanke på alt som har skjedd rundt deg! Lykke til videre, du virker som en sterk person 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg