5 FAVORITTER

– FAVORITTSERIER-

YOUNGER

FOTO: P3

PORTKODEN 1321
FOTO: NRK 

SKAM

FOTO: NRK P3

JOHNNY OG JOHANNA
FOTO: NRK

HOTEL CÆSAR 

FOTO: TV 2

Jeg har blitt helt gal etter enkelte serier om dagen. Og nå er jeg nesten ferdig med alle seriene under av det som er blitt lagt ut, og både skam og Hotel Cæsar starter ikke før til høsten. Younger blir bare lagt ut to episoder av på mandager, blir gal snart, selv om jeg ble ferdig med å se episodene som er lagt ut i dag. Hva skal jeg gjøre nå? Jo, nå har jeg startet på unge lovende. 

Noen som har forslag til andre fine serier å se på? 

 

– Ann Helen

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg