JEG GLEDER MEG!

Jeg har nå bodd i bestemor sin leilighet i Solbergelva alene i over en måned. Bestemor skulle ha et opphold en måned på en rehablitering i Hakadal på grunn av sin helse. Her skulle hun trene og komme i bedre form, men det ble ikke slik hun hadde planlagt.. Etter å ha bare vært der noen dager, ble hun kjørt med ambulanse til A-hus. Hun var svært dårlig, men kom etter noen dager tilbake til rehabliteringen. Så ble hun dårlig igjen, denne gangen ble hun sendt til Drammen sykehus. Det er alltid vondt å se bestemor er dårlig, og like ille denne gangen. Men etter denne gangen ble hun sendt på rehablitering på Bråta i Mjøndalen. Jeg var å besøkte henne i dag, og gjett om vi var glad for å se hverandre igjen. Heldigvis kommer hun hjem i morgen.Jeg gleder meg, enormt!♥

 

 – Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg