BRA START PÅ UKA

Det ble en bra start på uka, og det trengte jeg virkelig. I dag var det trekk i muntlig, og jeg kom ikke opp. Det føles fantastisk! Vi fikk fri resten av dagen, noe som gjorde dagen enda bedre. Derfor bestemte jeg meg for å besøke en av mine beste venninner, Marthe. Veldig hyggelig å se henne og barna igjen!

Ellers går nok denne uka raskt unna. I morgen skal vi bare ha gym, og på onsdag har vi avspasering. Torsdag går til å levere bøker og rydde på skolen. Fredag skulle vi visstnok å en tur. En uke med lite skole, er positivt for min del hvertfall. Blir sannsynligvis en dag på skolen neste uke, deilig! Jo mindre skole, jo bedre er det da jeg ikke trives på skolen.

Håper dere alle får en kjempefin uke♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg