JEG ER STERK, MEN JEG ER SLITEN..

Igjennom livet mitt har jeg opplevd mange oppturer, men også nedturer. Jeg har vært innblandet i barnevernet, mobbing på skolen, problemer i familien og mye mer. Men dette er hovedpunkter.

Jeg har blitt mobbet i 12år. Når skal det ta slutt? For et par dager tilbake opplevde jeg ble svært overrasket over, og enda mer overrasket ble jeg over at det ikke ble gjort noe med.. Skulle ønske noen virkelig fortalte meg hva som er galt med meg. Jeg kan ikke være som jeg vil, og ikke gå kledd som jeg vil.. Heldigvis står jeg imot de som mobber, jeg tar det ikke til meg så mye lenger og lar det ikke provosere meg. Men allikevel skal det ikke være greit å mobbe, det burde bli tatt mer på alvor i.

Som jeg har sagt tidligere så trodde jeg mitt verste år var for noen år tilbake, men dette året er så mye verre. Jeg satte meg mål om at dette skulle være et flott år familie, venner og kjæresten jeg hadde. Men dette snudde brått om. Dette gjelder ikke i forhold til mobbing, men i forhold til en stor sak jeg anmeldte i slutten av januar. Jeg har ikke har nevnt noe særlig om det på bloggen. Eneste jeg har fortalt om er en anmeldelse av et nært familiemedlem. En anmeldelse som allerede har tatt 5 måneder. Slike saker, tar så lang tid. Men jeg blir så sliten. Jeg er sterk, men sliten. Sliten fordi familien har svikta, og null støtte fra de. Jeg føler meg så alene i denne saken. Men allikevel har jeg gode venner rundt som støtte heldigvis! Jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg har klart å fullføre dette skoleåret, det er faktisk ganske overraskende med tanke på alt som har skjedd på en gang.. Selv hvor mye jeg ikke har lyst til å møte opp på skolen, gjør jeg det for det!

I dag har jeg hatt en skikkelig deppis-dag. I hovedsak ikke på grunn av dette. Dette var en dag som skulle feires, men slik ble det ikke. Isolert meg hjemme i dag, nesten ikke snakka med folk bortsett fra i kveld. Satser på at morgendagen blir mye bedre! Håper dere alle har det bra, ingen fortjener å ha det vondt♥

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Du har din fulle rett til å være sliten, og det som ikke dreper en gjør en bare sterkere 🙂
      Tror ikke du noen gang er alene om noen ting, finnes mange der ute som sikkert opplever det samme men som kanskje ikke har motet til å fortelle det til noen. Synes du skal vite at jeg synes du er kjempe modig og veldig voksen som tar grep om problemene du møter på din vei.
      Er mange som er glad i deg og som er der for deg dersom du skulle trenge det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg