BILDER FRA OSLOTUREN

Nå er det straks kvelden her. Vært en lang dag. Har fått fikset flere av tingene som stod på planen i dag, blant annet rydde og støvsuge leiligheten til bestemor og levert mopeden til noen i familien min som skal se på den for meg. I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i til praktisk eksamen som jeg har på onsdag. Gruer meg til de store høyder, og spent på hva jeg får som sykdom. Håper det er noe jeg kan mye om fra tidligere. Wish me Luck..

Men før jeg tar kvelden tenkte jeg å vise non bilder fra lørdagen som jeg lovde. Da var jeg og min gode venninne Henriette i Oslo. Solen skinte og varmet dagen lang. Det ble shopping, is-spising og masse snakking. For en nydelig dag! Var så godt å bare være oss to igjen. Koste oss masse, og håper på en slik tur igjen senere♥ Det ble en del innkjøp i Oslo, som jeg kan vise i eget innlegg om det er av interesse?


 

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. What, jeg viste ikke engang at de hadde victoria secret i Oslo, hvor ligger det hen? Ser ut som en koselig tur foresten, håper du hadde det kjempe fint <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg