UKEN SOM GIKK

Ny uke, nye muligheter! Hvordan har starten på deres uke vært? Min har vært helt grei. Jeg har hatt 3 fremføringer i dag, i 3 forskjellige temaer. Satt oppe til klokka ett i natt for å bli ferdig, men skulle vel sittet litt lenger oppe og finpusset litt mer på hver enkelt av dem. Men glad for det jeg har gjort, og at jeg fikk gjennomført fremføringene i alle fagene hvertfall. Skolehverdagen er ikke så lett om dagen, når det er mye som skjer på det private. Så får nesten si meg fornøyd med det jeg har gjort. Litt trøtt i dag, etter å ha sittet oppe så lenge. Jeg har vært å besøkt bestemor en tur på sykehuset i dag, koselig å se henne igjen. Håper hun blir frisk snart og kommer hjem til meg!

Snakket meg litt bort nå, for det jeg egentlig skulle vise dere var bilder fra uken som var. Forrige uke hadde jeg som sagt fri alle dager utenom mandag. Det skjedde ikke akkurat så mye, men velger å dele noen bilder allikevel. Jeg brukte store deler av fridagene å hjelpe Martin med firmaet faktisk. På fredag var jeg hos tannelgen og trakk en tann, og med min store tannlegeskrekk må jeg si at jeg er stolt av meg selv. På lørdag var jeg i Sandvika med Henriette. Men tenkte å vise bildene i eget innlegg siden det er så mange bilder.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg