SUMMERDAYS LIKE THIS

For en deilig uke dette har vært. Jeg har hatt fri helt siden mandag, og nytet det på det høyeste. Tenkte å vise dere litt bilder senere i dag om jeg rekker, om det ikke blir i morgen da. Har nemlig 3 fremføringer til i morgen, og som alltid er jeg dårlig på planlegging. Så disse må nok prioriteres først. Heldigvis er jeg halvferdig med to av dem, og den ene skal bare oversettes til engelsk. Blir nok døgning på meg i natt på meg i natt, tenker jeg om jeg ikke blir ferdig til kvelds.

I dag har jeg vært på stranda sammen med tre gode venner. Koselig å se dem alle igjen, og håper på flere slike dager når sommerferien kommer. Sol, varme, strand og is-spising med gode venner, kan det bli bedre da?

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg