GJENSYNSGLEDE

God kveld mine fine lesere! ❤ Kveld? Hmm, kanskje ikke helt riktig sagt det? Dagen begynner hvertfall å gå mot kveld, selv om jeg må si at det ikke føles helt sånn ut. Sola steiker fremdeles og det har den egentlig gjort i hele dag. Fantastisk! Håper på flere slike dager fremover.

I skrivende stund sitter jeg på bussen fra Oslo til Hønefoss, rettere sagt Ådal`n. Gleder meg til å se igjen pappa og mine søte små firbeinte. Savner dem så mye, og det er vel kanskje ikke så rart heller?! Bodd med pappa hele livet, og hundene mine de 4 siste årene❤

Denne uken hadde jeg bare et par dager på skolen, så i går tok jeg velfortjent langhelg. Siden jeg har så mange fridager fremover, bestemte jeg meg for å besøke bestemor i dag. Hun er på rehabilitering et stykke unna, men jeg krøsser ingen med å få noen til å kjøre meg. Jeg tok bussen, ikke bare en buss, men til sammen tre busser en vei og to tilbake. Det var så koselig å se henne igjen. Savnet henne så mye, og det sa hun at hun gjorde også, til tross for at hun egentlig ikke ville hjem igjen. Hun hadde det så bra der, og det veit jeg fra tidligere også. Nå er det kun to uker til hun kommer hjem og jeg gleder meg enormt!❤

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg