VI MÅ TA VARE PÅ TIDEN VI HAR SAMMEN!

Så deilig å være hjemme i Ådal`n igjen! Godt å se igjen venner, pappa og mine to småjenter. Med en gang jeg kom til Hønefoss i dag møtte jeg Anita. Etter å ha tittet litt i byen, fant vi ut at vi ville ut å spise. Vi var usikker på hvor vi ville, stod mellom Salt&Pepper og nyåpnet Tony`s. Så da bestemte vi oss utrolig nok for å ta maten det ene stedet og desserten på det andre. Først dro vi på Salt&Pepper, der jeg vi spiste nydelig mat. Anita spiste Chicken Curry og jeg Pepper Steak, så utrolig godt! Så dro vi på Tony`s hvor vi begge spiste Oreokake. Ble overrasket over hvor billig det var i forhold til hvor mye vi fikk, og hvor pent det var dandert. Skal helt klart tilbake dit for å prøve maten senere. Dette trengte vi, etter en drittdag for begge to. Etter det dro vi tilbake på Kuben, ble et par innkjøp på hver. Her møtte vi også Pernilla. Vi må ta vare på tiden vi har sammen, gi og med at jeg ikke er her så ofte lenger. Veldig hyggelig å være sammen med dem begge igjen♥

 

– Ann Helen
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg