MIN LANGHELG I BILDER

God dag fantastiske lesere! Hvordan går det?

Sola steiker godt i dag, for et fantastisk vær. Planen i dag var å reise tilbake til bestemor i Drammen. Jeg hadde gledet meg så mye til å se henne igjen, siden hun drar bort en måned nå. Men der ble planene brått endret. Dere veit jo om jeg holder på med en anmeldelse om dagen, og i morgen skal jeg igjen på en møte på politistasjonen. Derfor endte jeg opp å sove hos pappa frem til i morgen, og en ekstra “fridag”.. 

Tenkte å vise noen bilder fra min langhelg, men må bare understreke nok en gang at bilder ikke er virkeligheten. Jeg har hatt det fint, men det kunne vært mye bedre.. 

Har dere forresten lagt merke til at jeg har bytta header og profilbilde nå? Det var virkelig på tide med et helt nytt! Håper dere har hatt en kjempefin helg, og at dere får en super uke♥

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg