EN IKKE SÅ KJEDELIG KRISTI HIMMELFARTSDAG

I går tok jeg velfortjent helg etter en dag på skole og to dager i praksis denne uka. Nå blir det noen dager hvor jeg kan slappe av og kose meg.. *Kremt*. Nei det kan jeg ikke. Det blir nok litt avslapping innimellom, men jeg har en del lekser å gjøre og et rom som må ryddes.  I dag så jeg for meg en skikkelig kjedelig dag, men endte å dra ut å spise middag ute sammen med Anita. Vi testet ut et “nytt” sted, altså det var nytt for oss. Indisk mat på Taj Mahal i Hønefoss. Jeg spiste Tikka Masala med kylling og Anita spiste Chicken Curry eller noe. Det var superhyggelig og ikke minst veldig god mat. Satser på å kunne finne på noe kjekt med venner de neste dagene også. Blir så liten tid til det når jeg bor et par et par timer unna, selv om det ikke er mer enn en busstur som skal til. Heldigvis er det langhelg nå, som gjør at jeg har to ekstra dager hjemme på Hallingby.


 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg