JEG DRØMMER MEG BORT!

Sponset innlegg

I går leste jeg om at noen hadde opplevd alle 4 årstidene på en og samme dag, og i dag var min Snapchat fylt med bilder av snøen som har dalt ned i løpet av natta. “Snø, tuller du med meg?”, var min første tanke. For i Drammen var det ikke noe snø å se, heldigvis. Der var jeg nok litt for tøff, for på vei til Oslo tidligere i dag, passerte vi Lier. Der var det jammen meg snø. Vi er i slutten av April, og det er snø? Hallo, det går ikke ann.. Jeg vil ha sommer, sol og varme i stede.

Norsk sommer som på bilde over, ser det dårlig ut til. Hva med en tur til utlandet i stede? Helt ærlig, så har jeg ikke opplevd så mye av verden. Men jeg har så klart veldig lyst. Jeg drømmer meg bort, tenk å kunne dra å oppleve verden. Om jeg kunne valgt et sted å dra ville det blitt London, kanskje med en av mine beste venner. Nydelig plass, spennende opplevelser og god mat, kan det bli bedre da? Ja, for gode shoppingmuligheter er det også, noe som er perfekt for meg. Jeg elsker å kunne kjøpe meg nye klær og sko, og sminke så klart!

Bilde lånt fra Hotels.com og Google.
Vil du vekk fra kalde Norge eller oppleve nye steder og andre kulturer? Da anbefaler jeg deg om å gå innom Rabble. Rabble gir meg en god oversikt og de billigste turene. Hotellbestillingen blir så mye billigere av å bruke rabattkoder fra Rabble hos Hotels.com, faktisk opp til 40%. Få en litt billigere flytur ved å fly med Norwegian, gode priser og ikke minst god service. Både travelbird og travelpartner er reiseselskaper som ønsker at du skal få billigst mulig tur. Jeg håper virkelig jeg får muligheten til å dra til London en gang, bare å sette i gang å spare.

//

Hvor går din drømmereise?

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Jeg ville å gjerne reist til London om jeg kunne velge, flott blogg, god helg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg