FINALLY WEEKEND!


Nå er jeg på vei til Hønefoss igjen og klar for helg! Ble et langt, men positivt møte med advokaten i dag og blir spennende å se hva som skjer videre i forhold til saken. Etter hva jeg fikk lese i papirene, og det vi snakket om, så har jeg endelig begynt å tro på at dette kan gå min veil faktisk, helt utrolig! Jeg veit folk er nysgjerrig og lurer på hva denne saken handler om. Dette er noe jeg ikke ønsker for de andre rundt meg sin del, å skrive noe om riktig enda. Men det er faktisk sånn at når mennesker gjør ulovlige ting, må noen sette en stopper for det. Enkelt og greit! 

Ellers i helgen skal jeg prøve å kose meg, men jeg har liten tro på at det blir noen fin helg. Men det er vel lov å håpe? Skal hvertfall på et ungdomsarrangement i morgen sammen med en av mine beste venner. Man må jo dra dit så lenge man har lov, haha! Og jeg syns man kan ha det minst like gøy uten alkohol, som med. Håper jeg klarer å få tenkt på noe annet de timene hvert fall, for det trenger jeg virkelig nå..

 

– Ann Helen

 

7 kommentarer

Siste innlegg