MØTE MED ADVOKATEN I MORGEN

I dag har jeg virkelig ikke hatt noen god dag. De siste månedene helt siden januar, har ikke vært noe gode. Men jeg har faktisk hatt noen greie dager nå, men i dag ble jeg helt på bunnen igjen.I kveld føler jeg meg helt alene, svikta og rett og slett ødelagt. Jeg har følt det sånn en stund, og jeg har sagt det før, men denne gangen mener jeg det. Det har aldri vært så mye som nå. Alltid er det noe eller noen som må ødelegge. Jeg snakket med ei dame i kveld og hun fikk meg til å tenke litt. Hun sier jeg bør være stolt over meg selv og over det jeg har fått til. Jeg møter opp på skole/praksisplass hver dag, gir alltid nye ting en sjanse, svikter aldri mennesker og gjør mitt aller beste angående de fleste ting. Og jeg prøver å ta det til meg, men det er ikke så lett..

Jeg skal faktisk være litt personlig med dere i kveld, for jeg har troen på at jeg har gjort det rette fremdeles. Jeg skal fortelle dere en bitteliten del av hva som foregår i livet mitt om dagen. Foreløpig ikke detaljert, men bare et bittelite stikkord som kan gi en forklaring på mye. Kanskje noen til og med begynner å ha litt forstårelse snart for hvordan jeg har det. 

Folk har vel sine tanker. Har hun kjærlighetssorg eller er hun gravid? Det er faktisk ingen av delene, det er mer alvorlig enn som så. Det er ikke bare en liten filleting. Jeg har anmeldt en sak, en veldig alvorlig sak faktisk. Jeg skal i møte med advokaten min i morgen, noe jeg både gruer og gleder meg til. Men jeg håper og tror at det skal gå bra. Jeg satser virkelig på at dette går den rette veien for min del! 

 

– Ann Helen

10 kommentarer
    1. fyfaen for noen støgge bryn, for gudsskyld tegn dem litt mindre og bedre. værste jeg har sett!

    2. Tiril, du er sikkert en alt for selvgod liten jente som tror hun har goals bryn. Du har sikkert bryn som alle andre har, selv om de sikkert ikke ser bra ut på deg…

    3. dårligste backfiren jeg noen gang har hørt haha, bryna mine dekker hvertfall ikke halve trynet mitt^^

    4. Tiril Damesal, blir så trist av at det finnes slike som deg.. Synes synd i deg siden du tydeligvis har så dårlig selvtillit at du må ta det utover andre for å føle deg bedre. Synd at det må gå på andres bekostning, du trenger virkelig hjelp om du føler det er greit å kommentere stygt og anynomt under andre sine bilder.

    5. Den kommentaren til Tiril var kanskje ikke så konstruktiv, men det finnes faktisk mennesker som kan ta til seg litt kritikk; å prøve og gjøre noe med det de blir kritisert for uten at tredje verdenskrig trenger å bryte ut.
      Så ikke ta alt så tungt jenter, dere synker jo like lavt når dere påstår at Tiril burde oppsøke psykolog, at hun har dårlig selvtillit, sikkert ikke noe finere bryn selv osv.
      Get laid or something, ikke vær så hårsåre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg