TUR TIL HOVEDSTADEN

I dag har vi på helsefagarbeider-linja vært i Oslo sammen. Vi har besøkt International Organization for Mirgration. I starten må jeg helt ærlig si at jeg ikke fikk med meg noe, da dama som holdt presantasjonen for oss snakket engelsk. Så ble det litt mer spennende da det endelig ble noen norske presentasjonen fra de andre menneskene der.  De har nok ikke verdens beste jobb med et stor smil om munnen, men virker som de gjør en god jobb for andre mennesker. Det de jobber med er viktig, og du kan lese det på nettsiden deres HER. Så var vi å besøkte Ibsenmuseet, noe som egentlig ikke gir noen sammenheng ettersom hva vi studerer. Og i tillegg har vi ikke forberedt oss noe egentlig på hva vi skulle i dag, noe jeg må si jeg syns var dårlig. Tross for det, var det lærerikt og en fin tur!

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Det er fint i Oslo, og jeg har veldig lyst til å ta en tur på besøk dit. Skal heldigvis på en liten ferieuke dit i sommer, så da får jeg sett litt i Oslo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg