BIRTHDAY PARTY

Tacoen var ikke ferdig, jeg var ikke påkledd med kjole og sminke, og egentlig ikke klar for at bursdagen skulle starte. Men med litt hjelp mot slutten fra de andre, så kom vi i mål. Maten og dessert ble spist, pakker ble pakket opp, musikk og god stemning ble det, også kom alkoholen frem for mange, mens andre dro. Det var topp stemning, og jeg tror gjestene mine koste seg minst like mye som meg. Kvelden ble bra, selv om noen tårer presset seg på og rant nedover skinnet. Det var ikke bare fryd og gammen, men ønsker å se det positive med kvelden. Kvelden i går ble en veldig koselig kveld med gode venner! Min gode venninne Minda hadde med seg speilreflekskameraet sitt, noe jeg satt stor pris på da jeg ikke får brukt mitt om dagen. Hun har tatt de fleste bildene i innlegget, i tillegg til noen iPhone bilder fra meg.


 

 

 

– Ann Helen

6 kommentarer

Siste innlegg