MIN BURSDAG I BILDER

Klokka er passert midnatt og det egentlig to dager siden jeg fylte år nå. Jeg må si tusen takk for alle bursdagshilsener jeg fikk, blir så rørt over å få så mange fine hilsener. Dagen startet med å jobbe noen timer på praksisplassen, der jeg ble mast til å lage kake. Lagde risboller, og det virket som falt i smak for både ansatte og brukere. Deretter tura jeg til Mjøndalen for å hente kake som bestemor hadde bestilt. Ble en veldig hyggelig aften sammen med bestemor, oldemor, Roar og Robert. Etter litt kom naboene bort også. Kvelden gikk unna, og etter at jeg hadde sittet over en time for å takke alle hilsener jeg hadde fått, orket jeg ikke å blogge engang. I skrivende stund skal jeg snart legge meg. Er hos min kjære kusine, hvor vi skal gjøre klar til bursdagsfest senere i dag. Så dagen i dag har gått til mye ryddig og styr til den store dagen. Gleder meg noe sykt, så gira. Dette blir bra! Slenger med noen bilder fra bursdagen med familien.


Haha, måtte jo kjøpe når jeg først hadde lov.

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg