MIN SISTE DAG SOM 17-ÅRING

Hallo! I dag er min siste dag som 17åring, hvor sprøtt er ikke det? En ting er alderen, den gleder meg til. Men derimot selve bursdagen, nei takk.. Den kan jeg like gjerne sove over. Bursdagene mine de 4 siste årene er ingenting å skryte av. Selv med null forventninger, har dagene ikke vært noe gode. Men akkurat nå snakket jeg og bestemor om å bestille kake slik at vi kunne ha en liten feiring med familien hos oldemor i morgen, så det blir nok veldig koselig. Skal holde bursdagsfest på lørdag med gode venner, og gleder meg minst like mye til det! Slenger med et bilde fra da jeg feiret 15års dagen min med herlige jenter.

Skal snart på jobb. Har kveldsvakt i dag, og har litt som må gjøres før den tid. Håper dere alle får en kjempefin dag!

 

– Ann Helen

5 kommentarer

Siste innlegg