WEEKEND LIKE THIS..

Da er det mandag og ny uke igjen. Skulle helst ønske jeg kunne ligge under dyna å sove i flere dager nå. Men her sitter jeg på skolebenken, bestemt på å fullføre dagen.

I helgen har jeg vært hos pappa. Vi har det så koselig sammen, selv om det ikke alltid går like bra mellom oss. Ofte når det ikke går bra mellom oss, er det ting rundt som påvirker dette, slik at vi begge har en ufin tone til hverandre. Det er helt utrolig at enkelte mennesker kan være så råtne og ødelegge så mye for oss. Men vi kommer oss igjennom det, og håper det blir mye bedre fremover. Vi har egentlig ikke gjort så mye spennende i helgen. Pappa er veldig dårlig i beina sine og har ikke spesielt god helse. Siden det er bare meg og pappa som har hverandre, er det viktig at vi tar godt vare på hverandre. Så glad i den lille fine familien min♥

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg