DERE KAN FORSTÅ MYE VED Å LESE MELLOM LINJENE..

Jeg får så mange gode meldinger fra dere lesere og dere skal vite at jeg setter pris på alle. Jeg blir så rørt, og det gir meg en stolthetsfølelse over arbeidet mitt. Jeg veit jeg bestandig kan jobbe hardere med bloggen, men bare den responsen jeg får nå, kan gjøre bloggen bedre. Ikke alle meldinger er gledes meldinger. Jeg skriver jo veldig mye personlig her på bloggen, og jeg får meldinger fra mennesker som føler de er i samme situasjon som meg, og det føles på en måte godt å vite at jeg ikke er alene. Forstå meg rett, jeg veit det er mennesker som har det verre enn meg, men noen ganger kjenner jeg så sykt på en ensomhetsfølelse og da føles det godt å få en ekstra bekreftelse på at jeg ikke er alene. Men det som gjør meg trist ved dette, er å se hvor mange som har det vondt. Ingen fortjener det. Jeg vil at alle skal ha det bra!

Det har seg slik at det er mye jeg ikke har fortalt om på bloggen enda, og som jeg ikke føler jeg kan skrive om riktig enda heller. Jeg har flere innlegg klare, men de er blitt liggende upostet i arkivet til den dagen jeg er klar for å dele det. Hadde det vært opptil meg ville jeg postet det med en gang, men det er flere parter å ta hensyn til..  Men trøst dere med at det er mye dere kan forstå med å lese mellom linjene. Når jeg forteller noen om det som skjer i livet mitt, kommer det liksom ikke som noen overraskelse fordi man allerede har fått inntrykk av hvordan det er. Jeg ser flere toppbloggere som skriver at de har opplevd mer vondt enn jevnaldere har. Her tror jeg de tar feil, for nei. Det er ikke bare du. Det er flere i samme situasjon og flere som sliter med ulike ting. Jeg syns det er viktig å tenke på at man er ikke alene, det er flere som ikke har det bra. Ta godt vare på hverandre og det man har, men veit aldri hvor fort ting kan snu..

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg