JEG KAN IKKE TRO DET!

Jeg kan ikke tro det, det er faktisk helt utrolig..


Dagene telles ned og i dag er det bare 10 dager til jeg fyller 18år. Jeg sjekker datoen enda en gang og skvetter igjen når jeg ser det. Alderen er bare et tall og jeg har egentlig lenge følt meg voksen mentalt. Jeg har lenge gruet meg til denne dagen, for bursdagene mine de 3 siste årene, har overhode ikke vært noe gøy. Men i år har jeg planer om å arrangere bursdagsfest, og jeg ser virkelig frem til det! Håper på en bra kveld med gode venner♥

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Skjønner at det er litt skummelt, jeg hadde det på samme måte. Og det var bare enda skumlere å bli 20! I desember fylte jeg 22 år, og kan virkelig ikke tro at tiden går så ufattelig fort! Det føles som i går at jeg fylte 18! Nyt tiden, det er ikke så ille å bli 18 som man tror. Det er en fin tid!
      For å være ærlig, er ikke overgangen så stor fra 17 til 18. Overgangen fra 19 til 22 er heller ikke så stor. Lev ditt liv og gjør hva du ønsker med ditt liv, det er det viktigste! Å følge sine egne drømmer. Hvorfor jeg sier dette er fordi jeg merket at enkelte begynte å presse på meg at jeg måtte kjøpe hus og skaffe unger så snart jeg fylte 21 år. Men jeg har stått på mitt, jeg har ikke latt meg knekke. Gjør hva du mener er rett og ikke tenk på alderen din 🙂 Jeg merker ikke forskjell på meg selv fra jeg var 18 og til nå. Jeg har blitt en bedre person på denne tiden, blitt sterkere og tør å ta igjen. Så det er kun positive ting som har kommet ut av disse årene.
      Vet jeg snakker litt utenom hva dette innlegget handlet om, men ønsker bare at du ikke bekymrer deg mye over det å bli eldre. Alder er bare et tall, og du kan oppføre deg som du er 16, eller 30. Det er det som er så fint 🙂
      Tro meg, det kommer til å gå fint. Du kommer til å trives med å være 18 🙂
      Håper bursdagen din i år blir bedre enn de tre forrige. Det hadde du fortjent! Heier på deg ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg