JEG HAR BLITT AMBASSADØR FOR RABBLE

Jeg har en fantastisk nyhet å meddele. Jeg har blitt ambassadør for Rabble. I går skrev jeg er en svært kort søknad, og jeg var sikker på at de ikke ville satse på meg. Men der tok jeg jaggu feil, for i dag allerede fikk jeg et positivt svar. Dette går ut på at jeg blogger om ulike rabatter og tilbud til derei ny og ned. Det kan blant annet være om skjønnhet, mote, reise, trening og kan gå ut på at du får gratis frakt, at de holder en kampanje eller at du en rabattkode. Håper det vil falle i smak for dere, hvem liker vel ikke tilbud og rabatter? Følg med på bloggen de neste dagene, første innlegg kommer om bare noen dager. Enn så lenge kan dere besøke nettsiden deres HER.

 

 

 

– Ann Helen
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg