NY UKE, NYE MULIGHETER!

Ny uke, nye muligheter! Ikke helt klar for ny uke, men får bare bite tenna sammen. Denne uken er det mye som skjer. Blant annet i morgen starter jeg i praksis. Vi på helsefagarbeider på skolen min skal ha praksis 4 dager i uka de neste 6-7 ukene, og skole en dag i uka. Kjenner jeg gruer meg veldig og tror nesten ingen i klassen gleder seg til morgendagen.

Jeg er ikke helt opplagt i dag heller. Det er ikke bestandig like enkelt å bo hos bestemor. Vi har det superkoselig sammen og har det fint i hverandres selskap, men når hun er ekstra syk blir jeg redd. Jeg er vandt med at hun er syk, men det forverrer seg til de grader noen ganger. I natt hadde vi besøk av både hjemmetjenesten og ambulansen. Det er ikke første gangen det skjer, men heldigvis gikk det fint. De hjalp henne slik at hun fikk det litt bedre, men kjenner jeg fikk en klump i halsen da jeg måtte gå fra henne i dag tidlig fordi jeg måtte på skolen.

I dag skal jeg ha kjøretime igjen, en stund siden sist nå. Mens jeg grugleder meg til det, bladde jeg igjennom noen bilder på pcen fra da jeg bodde i Ål i høst. Savner min lille Milla så mye, men gleder meg kjempemasse til å se igjen både hun, Michelle og pappa i morgen. Håper dere alle får en kjempefin uke!

 

 

– Ann Helen
 

10 kommentarer

Siste innlegg