BARNEVAKT

I dag er jeg barnevakt andre dagen på rad, men med forskjellige barn. I går morges passet jeg de to fine jentene til ei venninne av meg et par timer, og i kveld passer jeg en skolejente og en barnehagegutt. Vi har spilt spill, spist pizza, sett på film og koset oss med godteri. Begge er lagt seg nå, og nå skal jeg kose meg resten av kvelden alene. Blir nok ikke så seint på meg i kveld heller, forrige natt ble lang og merker jeg har fått meg for lite søvn. I tillegg skal jeg tidlig opp med disse to flotte barna om noen timer. Ønsker dere alle en kjempefin kveld!♥

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg