MIN PÅSKEFERIE I BILDER

I skrivende stund sitter jeg på bussen på vei til bestemor. Skal bli godt å se henne igjen, etter å ikke sett henne på 1,5 uke! Påskeferie har vært så utrolig deilig, og jeg skulle ønske den varte enda lenger. Ser på det som både positivt og negativt å måtte tilbake til hverdagen med skole og de hverdagslige rutinene. Hverdagen og skoledagene er vanskelige, men å bo med bestemor gjør ting bedre. Denne uken har jeg virkelig kjent på hvor mye jeg savner Hønefoss. Jeg merker det bare jeg er hjemme der en helg også, men det er noe helt annet når jeg er hjemme i flere dager. I ferien har jeg hatt mye mer tid til venner, pappa og mine skjønne små hunder og alt annet jeg pleier å gjøre. Jeg savner stedet og alle de gode menneskene jeg har rundt meg der. I drammen har jeg min gode famiie, men langt ifra så mange venner å være med. Det skal sies at ferien har ikke bare vært fryd og gammen, men har også hatt med seg en del nedturer.. Uansett, her er noen bilder fra påskeferien♥

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg